• Aveti dreptul de a anula achizitionarea unui bun fara a fi nevoie sa dati un motiv in orice moment in cadrul "perioadei de gratie" de sapte zile lucratoare, incepand cu a doua zi dupa primirea bunurilor. Trebuie sa ne notificati de anularea dumneavoastra in scris la adresa noastra de e-mail: customerservice@sassystar.ro • Trimiteti toate schimburile si returnarile cu dovada achizitiei atasata la: Sassystar, Kobielska 14 / 2, 04-359 Varsovia, Polonia. Sassystar are 14 zile pentru a procesa returnarea/schimbarea de la data de sosire (in timpul sezonului de varf poate dura pana la 30 zile). Restituirile dureaza pana la 30 de zile de la data primirii returnarii dumneavoastra. • Daca sunteti in posesia bunurilor aveti datoria sa le pastrati si sa aveti grija de ele cu atentie. Trebuie sa trimiteti bunurile inapoi la noi in starea lor initiala la adresa noastra de contact cu cheltuieli proprii (cu exceptia cazului in care v-am livrat articolul din greseala sau articolul este deteriorat sau defect) cat mai curand posibil dupa ce ati anulat contractul. • Ne rezervam dreptul de a pune o taxa care nu depaseste costurile directe de recuperare a bunurilor noastre daca nu returnati bunurile sau le returnati pe cheltuiala noastra. • Aceasta este parte a obligatiilor contractuale ale clientului de a manui si ambala bunurile cu atentie. Daca marfurile ajung deteriorate ar putea fi nevoie de plata unei compensatii de pana la 100% pentru valoare pierduta. Trebuie sa trimiteti bunurile returnate inapoi la noi cu costuri proprii (cu exceptia cazului in care v-am livrat articolul din greseala sau articolul este deteriorat sau defect). In cazul in care schimbati cu un alt produs, vom acoperi costurile de livrare si trimite produsul inlocuit cu livrare gratuita. • Puteti completa online Formularul de Returnare, imprima si trimite inapoi cu schimbul/returnarea dumneavoastra. Completarea formularului nu este obligatorie dar este foarte utila deoarece contine toate detaliile necesare cum ar fi numele dumneavoastra, adresa, numarul comenzii si numele produselor returnate/schimbate. - Mergeti la Formularul de Returnare din cadrul sectiunii de Utilizator, introduceti numarul comenzii dvs. si adresa de e-mail si faceti clic pe "trimite" - Completati formularul care apare - Dupa ce ati completat formularul faceti click si imprimati formularul de Returnare si trimiteti-l noua impreuna cu produsele pe care doriti sa le returnati. ALTE INFORMATII • Costul bunurilor deteriorate/defecte din fabrica si costurilor de prelucrare necorespunzatoare a comenzilor/erori de livrare cauzate de Sassystar.co.uk sunt acoperite de catre vanzator. • Reclamatiile legate de orice deteriorare mecanica suportata in timpul transportului va fi luata in considerare numai daca exista un formular de reclamatie completat in prezenta livratorului. • Daca returnarea sau schimbul nu sunt acceptate, bunurile vor fi trimise inapoi la client iar clientul va fi taxat cu costurile de transport. • In cazul in care clientul nu reuseste sa ii ridice pachetul care este apoi returnat la noi, atunci clientul va trebui sa acopere costurile de transport pentru retrimiterea pachetului.